tirsdag den 2. september 2008

Æske-mok!!

Så gik jeg lige amok med nogle æsker som jeg blev inspireret af inde på TSC.
Her oven over er det den "lille lukket taske" jeg har lavet.
Her er det criss-cross æsken jeg har lavet. den er jeg blevet godt tilfreds med. synes det er en rigtig sød æske:-)
Lidt detaljer af criss-cross æsken.
Her har jeg lavet "tube-æsken" den er jeg ikke helt tilfreds med, jeg må øve mig lidt mere på den. Har syet en knap på som bruges som lukkemekanisme(den var SVÆR at sy på!)
Lidt detaljer af tube-æsken.
Og her er det "5-minutters godtepose" her blev folderne heller ikke så pæne, men det er også kun en prøve. derfor det brune papir, bruger det nemlig aldrig. Nede i den lille firkant står der "mums"
Og i siden står der sjovt nok "godte pose" :-)
Og til sidst lidt "syninger" rundt i kanten:-)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Søde æsker du har fået lavet.

Thanni sagde ...

Du har da i den grad v;ret flittig !! :)..og hvor er æskerne blevet fine :)

Anne Bente sagde ...

åhhh, så mange lækre æsker du der har lavet:)

Cowgirl sagde ...

WAU de er blevet flotte.