søndag den 31. august 2008

Singstar, stemning & shopping

I fredags(29-8) holdte jeg fødselsdag for familien og her er lidt billeder derfra.
Her øverst er mine gaver: forrådskrukke og shotsglas fra Rosendahl, en flaske Bailey's og penge. Længere nede kan i se hvad pengene er brugt til:-)
Her lidt stemningsbilleder fra min fødselsdag. Her er det en af mine kusiner der bevæger sig ud i singstar(karaoke til PS2)
og her min fætter der har gang i singstar. det var vild sjovt:-)
Her er så hvad jeg brugte pengene på(har lagt lidt oveni selv også): træningsshorts og bluse(ja jeg SKAL igang med at motionere!) 30x30 papir blok med forskelligt mønsterpapir +en lykkepose for en 50'er begge fra Panduro, en nederdel der rigtig kostede 100kr men fik den for en 50'er:-) og så HELE 5 stk singstar til 150kr stykket!!det billigt. de koster rigtig 270kr så sparede 120kr pr. stk. hvor heldig kan man lige være:-) kom vidst på det helt rigtige tidspunkt:-)
og til sidst men ikke mindst min velfortjente dessert efter en ordentlig shoppetur... NAMMENAM!!!

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Ser jo ud til at du har haft en dejlig føs'dag - og Tillykke da forresten :)