tirsdag den 5. august 2008

Fødselsdag, fødselsdag og atter fødselsdag

Første kort var til min mors kæreste som havde fødselsdag 30.juli
Han spiller meget dart og er Brøndby fan:-)





Næste kort var til min kusine som havde fødselsdag 31.juli
hun er vild med køer:-)





3. kort var til min moster(kusinens mor) som også havde
fødselsdag 31.juli så ja hun fik en datter i fødselsdagsgave for
17 år siden:-)




Her er den MEGET lækre lagkage min kusines kæreste har lavet
som selvf er bager:-)
disse to rammer lavede jeg til min moster og kusine. En masse 50ere sat sammen til "5 millioner" :-)



og 4. og sidste kort er til en anden kusine som har fødselsdag 8.aug
men holdte den igår (4.aug) i sommerhus hvor vi grillede MUMS:-)


4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Sikke en sjov ide med de rammer med 50'ere hi hi

Louise sagde ...

Det er nogle rigtige flotte kort du laver. Og en god ide med 50`ere i stedet for 100 :)

Kit-kat sagde ...

hej sally

hvor er de altså bare flotte de kort du har lavet. jeg tror også lige jeg snupper ideen med at putte pengene i en ramme.

forresten blev han glad for dart uret:D?

FrkScrap sagde ...

Super flotte kort du har lavet, og kan godt lide de også er pyntet indeni. Og ja, smart med 50'erne.
:)