søndag den 7. september 2008

Royal fest & shopping....igen

her et billede af mine indkøbte ting: lidt make-up og shampoo fra matas, blomsterhalskæde fra glitter, lidt mere singstar, skumpensler, tape, bånd, 30x30 plastiklommer med lynlås og masser af glitterglue fra panduro. Den store æske glitterglue er købt i bilka til 26.- hvis det skulle have nogen interesse. der er 31stk i:-)
ja i lørdags var min veninde og jeg til temafest og temaet var royal/kongelig. altså klæd dig ud som en kongelig, og eftersom snehvide er en prinsesse valgte jeg at være hende kan i nok se:-) min veninde skulle forestille prinsesse fiona(fra shrek):-)
Her er de super lækre og flotte(synes vi selv:-)) cupcakes min veninde og jeg bagte, som skulle med til festen:-)
Og her den store royale kage som værtinderne havde sørget for. mums den smagte fantalastisk:-)

Ingen kommentarer: