torsdag den 1. maj 2008

Award


Jeg har modtaget denne fine award af min gode og rigtig søde veninde maja(mya) fordi: "Du er bare blevet så super dygtig rigtig hurtigt, det er super fedt. Er ærgelig over du ikke bor tættere på, så du kunne være med til scrap i Hillerød. Er glad for du er med i denne scrap (også lidt virtuelle) verden. Derfor får du denne award :)" Tusind tak for det maja:-)

Jeg vil gerne give den videre til:

Maja(www.mia-mya.blogspot.com) fordi du er skyld i at jeg kom ind i denne fantastiske scrapverden. Det kan du godt være stolt af. du har været rigtig sød til at hjælpe mig med at komme ind i scrapforummet og generelt bare været rigtig sød til at hjælpe mig igang. Derfor får du denne award(tilbage) :-)

Gitte(www.hobbyboden.blogspot.com) fordi jeg synes du selvfølgelig er rigtig god til at scrappe:-) men også fordi du laver nogle rigtig gode og hyggelige konkurrencer og så er jeg bare rigtig glad for de workshops du har inde på hobbybodens hjemmeside. dem er jeg meget glad for:-) Derfor får du denne award:-)

Ingen kommentarer: